Smarrigt värre :P

Japps, middagen blev riktigt god - men ack så enkel :)

1 portbit stekt lax - kryddad med salt, peppar & citronpeppar
0,5 dl kräftstjärtar
1 ägg
0,5 dl mild naturell yoghurt 0,5 %

Hackade ägget, blandade i kräftstjärtar & yoghurt - salt, peppar, citronpeppar & dill.

Droppade över lite citron innan det var daX att hugga in - mums!!


Dagen har varit toppen - känner mig lite trött nu - men det beror nog på att jag sovit ganska dåligt de senaste nätterna. Trots att jag lagt mig tidigare än vanligt - så har jag somnat sent, vaknat från & till och klivit upp tidigt.

Dieten är verkligen enkel - helt fantastiskt att jag inte känner sug efter något - utan äter när magen kurrar lite :)

Spännande att se vad vågen visar imorgon bitti :)

Kommentarer
Postat av: Millan

Men din kräftsås såter ju supersmarr! Kul att det finns fler Dukanare, är det ok att jag länkar din sida på min?



Millan

2011-01-27 @ 21:47:43
URL: http://matmillan.blogspot.com/
Postat av: Maria

Ojojoj!!

Vilken fin sida du har... coh så många fina foton du ändå får ihop! :)



Det som är genomgående på de flesta bloggar om Dukan tycker jag verkar som att humöret är på topp hos alla!! :D



Har nu länkat till dig också på min sida!

2011-01-27 @ 22:03:31
URL: http://www.nattstad.se/viktigasidan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0