Dagen fortsätter - men e snart slut :)

Nyss inkommen efter en promenad - härligt var det ute .... om någon månad är snön borta & naturen börjar bli grön ... tjohooo.

Min matfantasi har inte varit på topp idag, men det blir bättre snart. Har haft lite avsmak för ägg idag - så jag har inte ätit något sådant.

Middag:
Några skivor bogstek
Yoghurtsås med vitlök & dijonsenap, svartpeppar & lite lite salt

Det var väl inte det bästa som jag ätit under veckan - men det gick ner:P

Ska snart ner & kolla på film ... och då tar jag med mig en tallrik av mild naturell yoghurt 0,5 %- där jag blandat i lite minikeso & kanel :)

Skulle precis mäta mig runt midja, stuss & vad ..... men måttbandet verkar ha fått ben :S Får fråga tjejerna imorgon om de har sett det ...... hmmm - typiskt!!

Kommentarer
Postat av: Emmi

Vilka otroligt fina foton du lägger ut. Är foto en hobby eller jobbar du med det? Tyckte du fotade så professionellt :) Måste också fråga, vilket program använder du dig av när du fixar med fotona, lägger till en ram och text? :) Jag tycker sånt är så roligt så jag blir så nyfiken :)

2011-01-30 @ 23:13:59
URL: http://livetfamiljendieten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0