Dag 7 - attackfasen - sista dagen i denna fas ....

Japp - idag är det sista dagen i attackfasen - så nu blir det till att köpa hem lite grönsaker :P Vågen stod på samma som igår - dvs -2,7 kg - typiskt då ;) Så jag tog och åt en lättare frukost - för att få igång magen :P

Frukost:
Mild naturell lättyoughurt 0,5%
1½ msk havrekli
1 msk linfrö
Kanel & Canderel
Kaffe med en skvätt minimjölk




Lunch:
3 tunna skivor rostbiff
Minikeso


Igårkväll mådde jag riktigt illa mellan varven - nästan så att jag behövde springa på toa - men så långt gick det som tur var inte. Kanske illamåendet beror på att jag inte käkat någon form av grönsaker el. liknande på nästan en vecka ... eller så hade jag kanske ätit för dåligt.

Idag har jag inte haft några sådana känningar - utan jag har städat som en tok i vår tvättstuga ..... så nu är där väldans fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0