Dag 6 - attackfasen - jajjamen :P

Helg - skönt .... gick upp några timmar senare & rusade in på toa för att ställa mig på vågen ... glad blev jag :P
-2,7 kg .... snacka om tjohej!! :P

Frukost:
1½ kokt ägg
lite keso
lite räkor
1½ dl mild naturell yoghurt 0,5%
1½ msk havrekli
1 msk linfrö

Lunch:
2 köttfärsbiffar från igår
1 ägg
keso

Har varit 4 timmar i slalombacken idag ..... men kände att jag inte hade samma energi i kroppen som jag brukar. Haft huvudvärk hela dagen - vilket var lite synd. Jag som tycker det är så kul i slalombacken ..... men av huvudvärken, stormen & det isiga underlaget - så var det inte riktigt rätt förutsättningar :P

Middag:
omelett av 2 ägg & lite keso & vatten
kräftstjärtar
keso
citronpeppar & dill som krydda






Imorgon är sista dagen på attackfasen - spännande - känner mig iofs inte jättesugen på grönsaker :P Men det ska bli härligt att komma vidare - sen får vi se hur länge jag stannar i cruisefasen innan målvikt :P

Kommentarer
Postat av: Maria

-2,7? Shit så härligt, grattis! Här går det som tåget. Och ja min meny för dagen var mumsig tack vare dina såser :-) Maria

2011-01-29 @ 20:01:23
URL: http://mariaprovardukan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Wow syster! Heja dig...

2011-01-30 @ 11:19:59
Postat av: Malin

Så inspirerad jag blir av dina recept, allting ser så gott ut! jag måste få bättre fantasi.. :) Är nu i dag 4 i attackfasen.. Lycka till!

2011-02-01 @ 23:03:59
Postat av: Karolina

Malin - hur går det för dig då? :)

2011-02-02 @ 23:19:07
URL: http://jagkanomdukan.blogg.se/
Postat av: Alicia

Heej!



Jag har lite funderingar över att börja med denna Dukan dieten hittade din blogg nu nämligen så hoppas du kan besvara min fråga för du verkade en aning insatt i detta när du höll på höhö!!



jag undrar om man kan byta ut köttet emot vegetariska val så som qourn?

2012-05-03 @ 20:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0