Dag 2 - Attackfasen :)

Hej vad det går :P Har nyss ätit lunch - känner dock fortfarande ett litet sug i magen av hunger - kanske åt jag för lite?

Dagen började juh bra .... ställde mig på vågen (jag skulle bara kolla lite om något skulle ha hänt) - & tro mig eller ej - men vågen visade -0,5 kg - galet va? Bara efter 24 timmar ..... Det konstiga var att jag ställde mig på vågen igårkväll innan sängen - och då visade vågen +0,4 - hjälp tänkte jag :P Men under natten & efter två kissningar - så hade 0,9 kg försvunnit - tufft eller hur :P ?

Nu tar jag detta med en nypa salt - för jag vet att vikten pendlar hit & dit - jag vet såklart oXå att jag inte ska ställa mig på vågen varje dag - utan det blir en jämnare översikt om jag ställer mig på vågen en gång i veckan :)

Detta har jag hunnit äta idag:

Frukost:
2 ägg
2 tunna skivor av Lönneberga skinka
1 kopp kaffe med en skvätt minimjölk
1 glas vatten

1 kopp kaffe med en skvätt minimjölk där mitt i mellan

Lunch:
1 portionsbit stekt laxfilé
1 dl lyxräkor från ICA (inte alls goda)
2 glas vatten
1 kopp kaffe med en skvätt minimjölk

Så har dagen sett ut änsålänge - och jag är hur glad som helst ... humöret på topp :P

Kommentarer
Postat av: Kin@

Hej hopp.

Här är jag:O)

Vet du, jag läste någonstanns att Dukan rekomenderar att man väger sig varje dag, för att hålla kontroll på sig själv och inte fuska...

Jag väger mej nog, typ, varannan dag...

/Kin@

2011-01-25 @ 21:35:48
URL: http://blogg.vk.se/kinasdukandiet
Postat av: Johanna

Bra du lägger upp vad du äter - för jag ska gå efter detta sen :) Coolt att vågen redan visar neråt :)) Själv hade jag ökat 2 kg sen förra veckan ;)

Puss

2011-01-25 @ 21:45:35
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0