Då är jag igång....

Fuskade med att ställa mig på vågen redan igår .... den visade som jag trott *suck* Men nu är det nya tider .... & jag kommer fiXa det :)

Ställde mig på vågen imorse igen - samma siffror som igår kväll ... så vi kör från den vikten :) Låt oss kalla den +11 - eftersom den är 11 kg som ska försvinna :)

Började dagen med ett toppen humör - jag har verkligen peppat mig hela helgen :)

Frukost: 2 ägg & 2 tunna skivor rostbiff - 1 glas vatten

Känner mig hungrig - tar 2 tunna skivor rostbiff & 1 glas vatten & 1 kopp kaffe med en skvätt minimjölk

Lunch: 1 stekt kycklingfilé, 1 ägg & 3 skivor rostbiff  & 1 glas vatten - blir mätt & belåten. Kaffe med minimjölk på maten.

Spännande - får se hur länge jag håller mig mätt nu. Humöret e' fortfarande på topp :)


Kommentarer
Postat av: Elin

HejHej!

Jo jag har kört den , eller jag håller på fortfarande med de sista 2 kilona. Jag tycker den är suverän. Fungerar verkligen!!

Just nu börjar jag vara lite less på ägg men efter två månader så kan det bli så ;)

Lycka till!!:D

2011-01-24 @ 14:10:34
URL: http://elinilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0