Dag 9 - Cruisefasen .... fototajm :P

Mmm - dagen har fortsatt & allt e tipp topp :) Gick 45 minuter med gåstavar efter middagen idag - härligt!

Mellis:
Yoggi mini 0,1% persika/passionfrukt
2 skivor rökt skinka
Röd paprika


Middag:
Laxfilé och sås från i söndags - men i såsen blandade jag i:
1 ägg, keso & räkor
Kokt broccoli


Kvällsfika:
Yoggi mini 0,1 % blåbär
1 msk havrekli
1 msk linfrö


Idag fick jag lite tid över att fota mig själv :P Resultatet ser ni här .....


Kan tillägga att tröjan köpte jag i julas - men då var den alldeles för tight ..... men nu så ;)


Förresten - är det fler än mig som blir typ toksugen på något som man inte får äta under de dagar du äter grönsaker & protein ... helt galen sugen på NÅGOT gott :P

Kommentarer
Postat av: Mona

Näe, aldrig.



Bara skoja, självklart har jag det.

Choklad har jag ibland sug efter, men faktist inte trillat dit,

tar en chokladig youghurt istället.

Grönsaksdagar kan jag dessutom längta efter ett äpple,

men det har jag inte heller åkt dit på.

Det jag inte lyckats hålla mig ifrån är några glas vitt vin,

men nu är det vit månad.



Kul att jul tröjan passar, sitter perfekt ju.



2011-02-08 @ 22:54:57
URL: http://Amonazondukan.blogspot.com
Postat av: Kin@

Vilken läcker brud!

Nu syns det ju skillnad:O)



Japp, jag har ju tagit upp det där på forumet om att kolhydraterna triggar igång sötsuget och för min del är det mest, när jag äter rotsaker...

Så jag minskade p mängden och då gick det mycket bättre...

Heja på!

Mvh Kin@

2011-02-09 @ 08:19:14
URL: http://blogg.vk.se/kinasdukandiet
Postat av: Maria

Woooohooo vilken snygging, grattis :-) Min creme cheese med 0,2% fett inhandlas på Lidl, mkt god att ha på en carlmacka med gravad lax på MUMMA

2011-02-09 @ 08:51:03
URL: http://mariaprovardukan.blogg.se/
Postat av: Maria

Jättekul att du kör dina bilder!!

Jag ska vänta liiiite till innan jag provar mina magiska jeans som jag har som mål att komma i... :D



Det där med att man blir suuuugen är ju ett elände... Men jag tror att om man är medveten om att det kan bli så, så kanske det blir lättare att ta...



2011-02-09 @ 12:00:21
URL: http://www.nattstad.se/viktigasidan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0