Dag 7 - Cruisefasen .....grönsaker:P

Mmm - nu har jag haft min helg som var alldeles super - även om jag var lite frågande kring maten. Men den har gått över förväntat :P Dock inte viktmässigt - för jag står kvar på samma vikt som i fredags :S
Men jag har hunnit med att äta på restaurang, hotellfrukost samt 30-års fest :)

På restaurangen specialbeställde jag en sizlarkyckling - grönsaker & kyckling i en gjutjärnsform - direkt från ugn ... utan fett :) Hur bra som helst.....

Hotellfrukosten blev otroligt tråkig - när mina vänner käkade såååå god hotellfrukost - och jag fick nöja mig med 2 kokta ägg, 3 skivor skinka, lite keso (vanlig - så jag tog jättelite) & 2 koppar kaffe UTAN mjölk - då de endast hade standardmjölk :P

På festen igår serverades massvis av vilt kött, lax & kyckling ..... vilket passade perfekt - jag blev mätt :) Däremot var det VÄLDIGT salt - så jag tror att min kropp har massvis av bundet vatten i sig - därav den orubbade vikten :P

Har varit iväg till slalombacken i 2½ timme idag - dock var det mycket köväntande - så det var väl inte så ansträngande :)

Frukost:
1 ägg
1 tallrik mild naturell lätt yoghurt 0,5%
1 msk havrekli
½ msk linfrö
2 tunna skivor rökt kalkon
minikeso

Middag:
1 ugnsstekt laxfilé
ugnstekt zucchini,champinjoner & brocolli
färsk sparris (kokt)
romsås av kvarg 0,1 %, mild naturell lätt yoghurt, rödlök, stenbitrom, svartpeppar, några droppar citron






Kvällsfika:
Yoggi mini blåbär 0,1%
1 msk havrekli
1 msk linfrö
lite keso

Egentligen skulle ni fått en veckobild på mig - men vi hade lite för många morgongäster här - så det hanns inte med innan vi drog till slalombacken .... så vi får se om ni får vänta en hel vecka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0