Dag 5 - Cruisefasen .. ajaj

Jahaja ... då var det där .... + ... inge bra :S 0,3 + från igår ... så nu ligger jag på -3,2 igen ... tokigt!!

Men men ... ibland kan det juh bli så :S

Frukost:
En tallrik mild naturell lätt yoghurt 0,5%
1 msk havrekli
1 msk linfrö
1 ägg
Minikeso

Lunch:
Kycklingfilé
Wokgrönsaker
Minikeso

Ikväll blir det minst 6 timmar dans - eller rättare sagt 8 timmar om jag inte står still ;) Hur maten kommer se ut vet jag inte .... men jag har med mig rostbiff & minikeso & några drickyoghurts & cocktailtomater. Ska äta på restaurang ikväll innan dansen - så jag får göra en specialbeställning :P

Imorgon blir det hotellfrukost - även där får jag väl plocka i mig det som är tillåtet :P

Imorgonkväll blir det 30-årsfest ... hur ska det gå :P

Kommentarer
Postat av: Mor

Duktig du är, maten ser väldigt god ut. Dieten med GI är också lite upp och ner. Idag visa vågen -4 kg, men vissa mornar har man gått upp några hekto som nästa dag har blivet - några till. Jag tror det beror på hormonerna och att det lagras vatten i kroppen. Dansa på ikväll och ha det så roligt. Pussen Mor

2011-02-04 @ 14:43:10
Postat av: Kin@

ja, det är ju det jag säger, det går upp och ner:O)

Gör som jag, prova att öka proteinet lite, mot för grönsakerna, de dagar du äter grönisar...

Trevlig helg.

Mvh Kin@

2011-02-04 @ 14:54:14
URL: http://blogg.vk.se/kinasdukandiet
Postat av: Jeanette

Hej!

Trist när det blir +,men det är som de andra säger upp & ner,det kan ju räcka med att man inte varit på toa bara....nästa vägning är nog vågen snällare=)

du har säkert dansat bort massor nu=O ha det så bra och fortsatt trevlig helg=D

/Jeanette

2011-02-05 @ 08:21:41
Postat av: Kin@

men hallå, tjejen...

Det har ävl inte hänt något...

Hoppade ju in till dej, spänd av förväntanpå att få se nya bilder:O)

Mvh Kin@

2011-02-06 @ 21:14:05
URL: http://blogg.vk.se/kinasdukandiet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0