Dag 4 - Cruisefasen ... tjo!

Ställde mig på vågen imorse - och den stod på samma vikt som igår -3,5kg :P SÅ länge det inte e' plus så är jag hur glad som helst!

Stressig dag - fullt upp hela tiden - och det känns nu :)

Frukost:
mild naturell lätt yoghurt 0,5%
1,5 msk havrekil
0,5 msk linfrö
1 ägg
mini keso

Lunch:
3 tunna skivor rostbiff
mini keso

Middag:
1 ugnstekt kycklingfilé - kryddad med dragon, chicken & steak, svartpeppar & salt
Minikeso & Kvarg 0,4%- blandat med curry & lite salt




Kvällsfika:
mild naturell lätt yoghurt 0,5%
0,5 msk havrekli
0,5 msk linfrö
2 tunna skivor rostbiff
2 tunna skivor rökt kalkon


Det blev ingen motion idag med imorgon ska jag dansa närmre 6 timmar - så då tar jag igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0