Dag 29 - Cruisefasen - planering

Suttit hela kvällen med fjällplanering .... det är mycket som ska handlas och göras ... panik :P

Imorgon måste jag baka Karolinas bröd inspired by Carl, Formfranska, Chokladkakor & Flingor .... allt för att ha med mig ihusvagnen - så jag inte faller för resten av familjens godsaker :P Ska även ugnssteka kycklingfileér & laxfileér - då det blir svårt att transportera frysta varor hela vägen till fjällen ... :)

Kom på att om vi ska grilla korv eller hamburgare kan jag använda de olika bröden - likaså om vi gör toast - för sånt brukar oftast matsäckens lunch ute i backen & upp på fjällena se ut :P Kommer dock att använda mig av en aningens hög fetthaltig mejeriprodukt när det blir toast - nämligen Västan 5 % (ost) - men det känns som om jag kommer inte överkonsumera det och så mycket onödigt innehåller den inte :)

Dagen har sett ut som en normal måndag under en proteindag - så jag skriver inte ut det idag - för jag e' jättetrött och behöver hänga en omgång tvätt och sedan hoppa i duschen innan sängen. En förändring för dagen var att jag tog en skön lunchpromenad på jobb idag - istället för att blogga om min förmiddag .... men skiner solen på en klarblå himel, snön börjar sakta smälta, fåglarna kvittrar och man känner bara för att vara ute - då blir det helt klart en promenad :)

Kommentarer
Postat av: Gott & Annat

Ditt variant av Carls bröd är jättegott och en riktig "life saver"! Tack för det:)

2011-03-01 @ 08:47:10
URL: http://www.gottoannat.blogspot.com/
Postat av: Maria

Du kommer fixa fjällen galant!! Lite roligt att vi började samtidigt och följs åt i vikten, hur mkt är det nu du skall ner? kram på dig

2011-03-01 @ 10:59:16
URL: http://mariaprovardukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0