Dag 27 - Cruisefasen .... fortsättningen.

Idag har vi varit och köpt 85 m² golv ... som vi lastat, lastat ur & burit in ... ojojoj :P
Sitter och funderar på hur min mat kommer se ut när vi åker till fjällen på torsdag - ska vara iväg i nästan en vecka och bo i en husvagn - med slalom & skoteråkning på schemat. Det krävs planering känner jag ..... Har ni tips för bra matsäcksmat ala´ Dukan .... och husvagnsmat ala´ Dukan? Alla tips är välkomna :)

Lunch:
1 stekt ägg
mini keso
3 tunna skivor rökt kalkon

Middag:
stekt kyckling med mango & currykrydda
mini keso med mango & currykrydda


Får se vad det blir för kvällsfika ....


Kommentarer
Postat av: Gunilla

Kul med nytt golv! Alltid roligt när man ska göra om någonstans, det blir som ett nytt rum.

Det där med husvagnsmat tror jag kommer att gå bra. Med lite planering brukar man lösa det mesta. Kan ju bli lite klurigare med picknick-mat men kanske viktväktarnas fettsnåla korvar kan vara något att ta med och grilla? Det är ju liksom gott med något varmt när man är ute. Hoppas ni får det riktigt bra på er semester.

2011-02-27 @ 09:42:35
URL: http://lifeinpink.bloggplatsen.se
Postat av: ealina

Vilken underbart inspirerande blogg du har! Fantastiska bilder!

Hit kommer jag nog igen när jag behöver lite färg i min vardag ;)

2011-02-27 @ 21:20:53
URL: http://ealina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0