Dag 27 - Cruisefasen .... bästa lördag :)

Yes - äntligen lördag igen - min bästa dag :) Även om det är en proteindag idag när det gäller ätandet - så gör det ingenting :)

Igår hade vi pyjamasparty här hemma med 14 galna 7- och 8 åringar. Det bjöds på hamburgare, marängsviss och massa snacks :)

Jag åt två hamburgare fyllda med grönsaker av alla tillåtna slag mellan nybakade skivor av Karolinas bröd inspired by Carl. Mums mums!!

Men åter till dagen ....

Frukost:
2 skivor Karolinas bröd inspired by Carl
2 tunna skivor rökt kalkon
mini keso
mini yoggi
gojibär
linfrö
kaffe med en skvätt minimjölk




Kommentarer
Postat av: Maria

Mmmmmm hamburgare skall jag nog äta ikväll :-) Och sen har jag också köpt tulpaner, du har ju tulpaner på varenda bild känns det som, jag vill också njuta av tulpaner i hemmet precis som du :-)

2011-02-26 @ 15:37:13
URL: http://mariaprovardukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0