Dag 24 - Cruisefasen - Hemma igen :)

Ja - då var jag på hemmaplan igen - känns bra - nu kan jag motionera riktigt och planera maten perfekt igen :)
Ställde mig på vågen - och visst hade jag gått ner lite grann sedan i torsdags när jag vägde mig senast :P Men jag är fortfarande inte helt nere på det jag var på för två veckor sedan - undrar om vågen spelade mig ett spratt då?

Iallafall så har jag en total viktminskning på -4,3 kg på 31 dagar. På måtten är det större förändringar än på vågen vilket är tur det :) Midjan har minskat med 6,5 cm & stussen med 4,5 cm.... gött :)

Frukost:
1 msk blötlagda linfrö
1 msk havrekli
naturell mild lätt youghurt 0,5%
1ägg
mini keso

Lunch:
mini keso
bresaola
1 ägg

Mellis:
naturell mild lätt youghurt 0,5%
kanel
canderel
hamburgerkött, riven pepparrot & Linessa färskost 0,2%

Middag:
rotmos av kålrot & morötter, buljong & salt & vitpeppar
viktväktarnas måltidskorv 3%
senapscremé av lätt kesella, dijonsenap, några droppar citron, seltin & nymalen svartpeppar


Kvällsfika:
kesokaka

Nu blir det snart lite Zumba .... bara kidsen har somnat så :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Kesokaka? Tell me more .....

2011-02-24 @ 13:43:15
URL: http://mariaprovardukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0