Dag 23 - Cruisefasen ... på tåget igen :P

Då är jag på väg hem till Sundsvall igen :) Ska sitta på tåget till kl. 21 ikväll ... med ett byte i Sthlm vid 1630 tiden :) Kylväskan är packad med .....

mini keso
2 bitar Karolinas bröd inspired by Carl
alfalfagroddar
Verum hälsoyoughurt blåbär/vanilj 0,5%
kokt skinka
rökt kalkon
rostbiff
chokladmuffins
mineralvatten
pepsi max

Åt frukost hemma hos föräldrarna .....

1 ägg
Verum hälsoyoughurt med 1 msk havrekli & 1 msk linfrö
2 tunna skivor rostbiff
2 tunna skivor rökt kalkon
mini keso
kaffe med en skvätt mjölk i

Igår köpte jag ett nytt te .... Friggs Sweet ApplePie ..... mums säger jag bara :)



Ska bli spännande att ställa sig på vågen ..... eller inte - känns som vi bara myst på och ätit lite mer än vanligt - dock endast av tillåtna livsmedel .... men jag hade juh två proteindagar innan resan följt av två protein/grönsaksdagar i helgen - och igår och idag är det proteindagar igen - imorgon börjar jag på ny kula med varannan dag igen :)

 


Kommentarer
Postat av: maria

Tror inte du behöver oroa dig!!

På bilderna så ser du ju såååå fräsch ut :D



Tycker du har gjort ett dunderjobb som ätit som du ska trots att du varit borta och myst!! Brukar ju vara svårt för många :D



2011-02-23 @ 19:16:32
URL: http://www.nattstad.se/viktigasidan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0