Dag 2 - Cruisefasen går mot sitt slut :P

Vilken toppen dag :) Proteindag hela dagen ... gått så bra så! Inte nog med att dagen varit toppen på matfronten & humörfronten- jag har även blivit moster åt en liten Bella idag ♥
Har inte varit speciellt hungrig idag - men det gör juh inget!

Mellis:
3 tunna skivor rostbiff
2 tunna skivor rökt kalkon
Minikeso

Middag:
Stekt laxfilé
Tonfiskröran från igår plus att jag blandade i ett ägg, lite minikeso & kräftstjärtar :P


Orkade inte äta upp allt - så jag lämnade - vilket inte är likt mig :P


Var ute på en skön promenad för en liten stund sen .... överdragsbyXorna börjar sitta lite lösare :P

Hoppas på att vågen visar lite minus imorgon :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0