Dag 15 - Cruisefasen ... meh!!

Typiskt så där när det gick så bra ..... + på vågen *gaaah* Jag skyller på dippgrönsakerna i lördags som fortfarande gör sitt i min kropp ;) Viktmässigt så väger juh maten man tar in ... och kommer inget ut - så ...... :P Har försökt med blötlagda linfrö, vanliga linfrö, havrekli, psylliumfrö & mängder av vatten - men icke :S Bara inkomster på 4 dagar ..... inga utgifter ;)

Men men - vi kämpar tappert på .... ska ner och köra ett Zumbapass efter detta blogginlägget :) Även om jag inte har lust eller energi ... klockan är juh bra mycket :) Men jag ska ....

Frukost:
1 msk linfrögele (blötlagda linfrö över natten)
1 msk havrekli
yoggi mini persika/passionfrukt/vanilj 0,1%
1 ägg
keso

Lunch:
kycklingfilé
keso
gurka
morot

Mellis:
naturell mild youghurt 0,5%
kanel & canderel

Middag:
kycklingfilé med mango & currykrydda
keso med rödlök, soltorkade tomater och mango & currykrydda
blomkål
alfalfagroddar




Kvällsfika:
1 bit Karolinas bröd inspired by Carl
keso
alfalfagroddar
2 tunna skivor bresaola
verum hälsoyoughurt rabarber/vanilj 0,5%
½ msk linfrö

Nä - motion väntar nere i källaren ..... Zumba here I come!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Va gott det ser ut!

Och va duktig du är som kör zumba! Har hört att det är väldigt kul!

Ska kanske testa jag med??



Vågen släpper ifrån sig lite minus snart igen ska du se...



:D

2011-02-15 @ 06:29:39
URL: http://www.nattstad.se/viktigasidan
Postat av: Ditten i livet

Ett tag hade jag också bara "inkomster"

Linfrö och en massa vatten får igång..hmm... utgifterna

2tsk-1msk linfrö i halvt glas vatten och till det 0,5-1 liter vatten. Körde detta i 2 dagar, sen så:)



Zumba är väldigt skoj

2011-02-15 @ 10:36:11
URL: http://dittenomlivet.blogspot.com/
Postat av: Maria

För att få igång utgifterna hehe så rekommenderar jag sockerfritt tuggummi, det fick igång min mage, och håller igång den bra. Hoppas utgifterna snart hittar sin väg ut ;-)

2011-02-15 @ 10:53:23
URL: http://mariaprovardukan.blogg.se/
Postat av: Millan

Zumba är ju bara sååå kul! Efter att ha skakat alla kroppsdelar så ska du se att "utgifterna" kommer;))

2011-02-15 @ 22:00:53
URL: http://matmillan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0