Dag 14 - Cruisefasen - this is me ...

Jahaja - då har denna dagen gått till sin ända :P

Middag:
stekt köttfärs med kryddor som oregano, garam masala, vitlök, peppar & salt
mini keso

Kvällsfika:
1 bit nybakat Karolinas bröd inspired by Carl
mini keso
kokt skinka
alfalfagroddar

Gjorde en liten bildserie över hur jag ser ut idag ... hihi - en over size tröja kanske inte är den bästa att ha när man ska visa förändringar på kroppen :P Men men ...


Har funderat en sväng på alfalfagroddar ... som kommer från alfalfabönan ... och på listan över vad vi får äta står bönor med - därför borde vi kunna äta alfalfagroddar :) Sedan innehåller de mest protein - vilket gör det möjligt att äta även på proteindagarna :P Så .... jag tänker äta lagomt med alfalfagroddar varje dag :)

Kommentarer
Postat av: Mona

Vad bra att du tagit reda på det där med groddarna. Jag köpte en ask, men har glömt bort dem. Nu ska här mumsas groddar innan de förfars.

Jag tycker du ser slank ut på bilderna, trots tvärrandig tröja.

2011-02-14 @ 07:48:32
URL: http://amonazondukan.blogspot.com
Postat av: Maria

Meeeeeeh en over size tröja? Nästa bildserie skall det vara taijta grejjor på dig hehe kramkram

2011-02-14 @ 20:35:50
URL: http://mariaprovardukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0