Dag 14 - Cruisefasen .... härliga söndag

Oj - idag blir det kalas för stortjejen :) Har städat som en galning & inte hunnit med att äta :P

Men imorse åt jag ..... mums :)

Frukost:
havrekligröt av 2 msk havrekli & 1½ dl vatten, lite salt & 1 msk blötlagda linfrö.
kanel & Canderel & lättmjölk (minimjölken var slut i affären)
1 ägg
3 skivor rökt kalkon alá provencal
mini keso
kaffe med en skvätt mjölk




Mellis:
yoggi mini persika/passionfrukt/vanilj 0,1%

Nu ska jag baka lite - så jag kan bjuda gästerna på nybakat :)

Kommentarer
Postat av: Millan

Du knäpper så otroligt fina bilder och allt ser så ljuvligt ut.

Jag knäpper bara med min iPhone och MMS:ar över bilderna till bloggen så dom ser lite dassiga ut liksom =)

2011-02-13 @ 21:24:25
URL: http://matmillan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0