Dag 11 - Cruisefasen .... stillastående

Mmm - ställde mig på vågen ... och den vägrar rubba sig :S Har inte rört sig sedan i söndags - känns som en evighet .... motivationen blir något mindre för varje dag som går - då den inte rör sig :/

Ska till Vemdalen v. 13 & skulle så gärna ha nått till nästa fas - så att jag kan njuta av samma goda mat & dricka som de andra - och för varje dag som jag står still - desto längre bort känns det som om jag kommer nå till nästa fas då :S

Vet att motionen hackat efter då det varit två hela dagar på jobb - från 8 - 21 må & on .... men nu har jag inget planerat på kvällarna resten av veckan - så då blir det minst 1 timme varje dag :) Får se om det ger verkan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0