Cruisefasen - dag 19 ... på tåget :)

Då sitter jag äntligen på tåget mot Skåne .... först till Vellinge för övernattning - sedan till Åhus för att umgås med lillasyster & småbarnen :)

Vikten ... näää ... inge vidare .... vågen visar massa plus - vilket är hur tråkigt som helst :( Har juh inte fuskat eller något sådant! Kanske har med att lingonveckan är på ingång?? Har ni någon erfarenhet av det? Om det är så att ni lägger på er denna veckan - hur mycket kan det handla om då? Blir juh tusan orolig när man går upp trots att man kämpar tappert :S

Idag kör jag en proteindag - likaså gjorde jag igår - då jag planerar att äta protein & grönsaker lördag & söndag. Alltså blir det nu proteindagar x 2 & protein & grönsaksdagar x 2 - sedan kör jag på varannan igen. Det borde väl kunna funka?

Frukost:
mini yoggi persika/passionfrukt/vanilj 0,1%
1 msk blötlagda linfrö
1 msk havrekli

Lunch:
kycklingfilé
mini keso

Mellis:
jordgubbsfromage frais 0,3 % från Lidl
1 muffin smuffin

Har packat kylväskan med mini keso, kall skuret, köttfärslimpa, activia youghurt shots 0,1 %, alfalfagroddar :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Som jag förstår det från Dukans hemsida kan man lägga på sig en del före och under, men det är tillfälligt och beror på vatten och hormoner... Tips därifrån är Håll igen på salt, drick inte för mycket, fall inte för frestelser... :D

Det brukar rasa bort direkt efter också tydligen...



Va du är duktig somtar med dig kylväska med mat och allt!! :D



Ha det så sköj!!!

2011-02-18 @ 18:00:09
URL: http://www.nattstad.se/viktigasidan
Postat av: Kin@

Japp, jag ser ett tydligt mönster i att jag ökar något/några kilo varje månad och det är runt mens.

Jag känner mej tyngre och svullen också...

När så veckan är över, så känner man sig nätt och smärtare igen och vips så visar vågen nedåt...

Mvh Kin@

2011-02-19 @ 07:58:18
URL: http://blogg.vk.se/kinasdukandiet
Postat av: Maria

Retligt när vågen visar + trots att man varit duktig. När jag var med i aftonbladets viktklubb pratade alla om att evt + säkert berodde på mens. Själv äter jag minipiller och har därför ingen mens, och inte heller koll på om evt skillnad kan bero på att man skulle haft mens egentligen. Hoppas iallafall du får det underbart i skåne, och att din våg snart visar - igen för det förtjänar du :-) kram

2011-02-19 @ 08:35:08
URL: http://mariaprovardukan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0