Fy för .... TO MUCH!! Inte bra...

Nämen hej!!

Nu ere daX igen :P Att få bort det jag inte vill ha .....

Har slarvat rejält från maj .. typ inte alls haft något Dukan-tänk - utan bara - gott att äta tänk :P Motionen var riktigt bra fram till i början av juli - sen har den oXå stagnerat!!

Vad tror ni händer då?? Jo .... 7 kg upp ..... alltså 7 KILO UPP .... alltså HELT galet!! Nu väger jag två kilo mer än jag gjorde när jag började i januari ... :P INTE BRA!! Uscha!!

Jag har alltså inte ställt mig på vågen sen i maj..... å det var juh dumt!!

Men iallafall - jag ställde mig på vågen idag - för att det är daX att ta tag i vikten igen!! Denna gången skippar jag Dukan & kör på LCHF istället - spännande!! Får se om det blir nå bra av det :)

Såååå - wish me luck :)

Kommentarer
Postat av: Ealina

Välkommen tillbaka, hihi. Ja, det är svårt det där när man har kämpat sig ner och sedan går upp det (och lite till) på kort tid efteråt..



Men du ska se att det kommer att gå lika bra den här gången! Lchf är jättebra, men försök att tänka lite dukanskt ändå och fokusera på proteinet i första hand, lite "godkända" grönsaker och sedan, efter det, på fettet. (Jag menar, ägg är ju till exempel väldigt lchf även utan att man lägger till fett..) Om man fokuserar på fettet i första hand så blir det tyvärr lätt att det inte går så bra i slutänden (det finns faktiskt de som går UPP i vikt av det).. ;)



Och det är ju helt ok att ha proteindagar med lchf med, det ger snabbt resultat! Men det vet du ju redan ler



Lycka till!

Jag ser fram emot dina inlägg med vackra foton!

2011-08-16 @ 09:59:46
URL: http://ealina.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej, jag har saknat dig.

Trist att du gav upp sådär, men kul att du är på G igen.

Alla sätt är bra utom de dåliga, och LCHF är säkert bra. Jag är en av de där som gick upp istället för ner när jag testade, men jag vet massor som har lyckats.

I vilket fall kommer jag att heja och hälsa på dig emellanåt.

2011-08-16 @ 18:06:29
Postat av: Mona

Upptäckte nyss att min kommentar blev anonym, det var inte meningen. Jag ser fram emot smaskiga bilder av LCHF-måltider.

2011-08-16 @ 21:41:19
URL: http://amonazondukan.blogspot.com
Postat av: likkan

Jag har också slarvat sen i maj, resultatet blev 10kg upp... :( Har inte heller vägt mig :P Men nu ska jag ta tag i Dukan igen :) Lycka till med LCHF, det fungerade inte för mig iallafall, gick bara upp... Man får ju inte fuska minsta lilla för då är det kört ^^

2012-01-19 @ 11:37:15
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0