Dag 87 - Cruisefasen - tokigt :P

Igår blev jag så sugen på att ta fram mina inlines - som jag inte använt på minst 10 år :P Det var himla kul - men vi bor väl inte mest inlinesvänligast .... backar och skrovlig asfalt varvat med ny asfalt :) Uppåt och plant och med lite nerförslutning gick alldeles förträffligt - men på väg hem är det ganska brant på skrovlig och stenig asfalt - första 10 metrarna ner gick ganska bra - men sen gick det för fort och jag orka inte bromsa upp med bromsklossen - vilket resulterade i en krasch med skrapat och ömt knä - sen knäppte jag av mig inlinesen och gick hem i strumplästen :P Men jag hoppas att knäet inte ska kännas i eftermiddag när jag ska jogga :S

Gick även en härlig rask lunchpromenad på ca 3 km (30 min)

Frukost:
havrekligröt
1 stekt ägg
3 tunna skivor kokt skinka
lite minikeso

Lunch:
några bitar stekt kalvkött

Mellis:
naturell mild lättyoghurt
psylliumfrö
ägg

Middag:
lax
minikeso


Kommentarer
Postat av: Anna

Inlines, det var länge sedan. Tror faktiskt inte jag hade vågat, men fin rumpa får man av att køra mycket:)

2011-04-28 @ 09:32:17
URL: http://annadukan.blogspot.com/
Postat av: Majja

Ja, jag skulle inte våga mig på att prova. Har åkt rullskridskor en gång tiden så nu förstår du att jag är gammal. Friskt vågat även om det blev lite tokigt.

2011-04-28 @ 22:12:08
URL: http://www.majjassida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0